Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 дава грешка и изчезва и проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 дава грешка и изчезва и проблем с оборотите

    156 1.6 120 кс.
    Първите ми проблеми с колата настъпиха, след като я обслужих напълно (ангренажен и пистов ремък , ролки , термостат , водна помпа , масла и филтри)
    Забелязах че , когато се подаде по рязко газ (а понякога когато се подаде и нормално) отнема една секунда колата да се събуди и да започне да вдига оборотите но дори и когато започне между 3000 и 4000 оборота все едно губи мощност и не качва повече а отнема друга секунда да се събути и да продължи да качва, незнам как се нарича , глъхнене или загуба на мощност , заедно с това ми се случва лампата която се намира точно до 8000 оборота която е едно маркучле което пръска нещо си да светне за определено време от 10 секунди понякога до 5 минути и после да изгасне сама, засичам и голям извънградски разход на гориво , имам чувството че все едно се дави с твърде много бензин и затова губи мощност и глъхне , преди да започна да ходя по диагностики и да сменям датчици търся помощ тук ако може да помогнете защото след обслужването нямам много финансови възможности.
    И последно вярно ли е че ако не свети лампа за момента дори и да се закачи на диагностика няма как да се видят грешките, демек може да се види грешка само ако в момента свети въпросната лампа?
    На картинката е оградена въпросната лампа но никъде не е описано какво точно означава само "мениджмънт на двигателя"
    Attached Files
    156 Sportwagon 1.6 TS 00'

  • #2
    Така както го описваш ми се струва, че е дебитомер. Грешките си остават записани, даже и без да свети дюзата. Преди да правиш каквото и да било е хубаво да и направят диагностика.

    Comment


    • #3
      От сервизното ръководство този индикатор казва, че има проблем с инжекционната система!
      Sport Wagon 2.0TS|LPG

      Comment


      • #4
        Като светне нещо не е наред с двигателя авариен режим има право колегата земи един дебитом. Само за проба и ако заработи и изгасне лампата проблема е ясен
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          Колега и аз имам такъв проблем само че при алфа ромео 156 2.4 жтд сега дано тук разберем от какво може да е проблема че мн ме дразни така.Мисла да и права една диагностика да видим от какво може да е

          Comment


          • #6
            На мен проблема ми изглежда ,като да е в майстора на колата.Майсторът имаше ли пети за зацепване на валовете или е станало колелото на късмета.Моя датчик за оборотите на разпределителния вал (не на коляновия) беше счупен от предния майстор. А може и първото палене колата да е ударила клапани, после да са я зацепили правилно, и да си мълчат и да са заличили следите.
            Alfa164 T.S 148++ HP
            Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

            Comment


            • #7
              Това, че светва дюзата може да означава много неща като се почне от дебитомер, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал, дюзи, налягане на дизел в рейла, регулатор на налягане и т.н. Лампата показва, че някой или няколко от тези и други компоненти не работи както трябва и единствения начин да се разбере кой е да се закачи и да се прочете...макар, че се случва и диагностиката да не може да разбере какво точно става и кой модул има проблем а само дава насоки.
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #8
                моята дюза светеше от неизправен термостат
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  моята дюза светеше от неизправен термостат
                  Това пък как става...отчита, че тръгва топъл антифриз към радиатора преди да е вдигнала 80-90 градуса ли? Иначе не се сещам как ще стане...
                  Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                  ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                  ex Alfa 156 1,9 JTD
                  ex Alfa 75 1,8

                  Comment


                  • #10
                    това е дет са казва "CHECK" при италиянците
                    sigpic 156 2.4 JTD 136hp

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                      Това пък как става...отчита, че тръгва топъл антифриз към радиатора преди да е вдигнала 80-90 градуса ли? Иначе не се сещам как ще стане...
                      Изглежда компютъра се бърка от температурни разлики, светваше в движение, след загасяне на мотора и палене не светеше, смених термостата, който си беше за смяна и никога повече не светна. След време присъствах на една диагностика на друга алфа и човека, който я правеше стигна до същия извод гледайки данните от диагностиката.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Колега извади буксата на дебита и покарай така извадена,
                        ако има промяна във вървежа-подобрява се спрямо сега,
                        значи дебит ако не ще знаеш,че не е дебит-р.
                        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                          Колега извади буксата на дебита и покарай така извадена,
                          ако има промяна във вървежа-подобрява се спрямо сега,
                          значи дебит ако не ще знаеш,че не е дебит-р.
                          По-добре да не го прави това упражнение, не е като при дизела.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от SportwagonAzzura Покажи съобщение
                            156 1.6 120 кс.
                            Първите ми проблеми с колата настъпиха, след като я обслужих напълно (ангренажен и пистов ремък , ролки , термостат , водна помпа , масла и филтри)
                            Забелязах че , когато се подаде по рязко газ (а понякога когато се подаде и нормално) отнема една секунда колата да се събуди и да започне да вдига оборотите но дори и когато започне между 3000 и 4000 оборота все едно губи мощност и не качва повече а отнема друга секунда да се събути и да продължи да качва, незнам как се нарича , глъхнене или загуба на мощност , заедно с това ми се случва лампата която се намира точно до 8000 оборота която е едно маркучле което пръска нещо си да светне за определено време от 10 секунди понякога до 5 минути и после да изгасне сама, засичам и голям извънградски разход на гориво , имам чувството че все едно се дави с твърде много бензин и затова губи мощност и глъхне , преди да започна да ходя по диагностики и да сменям датчици търся помощ тук ако може да помогнете защото след обслужването нямам много финансови възможности.
                            И последно вярно ли е че ако не свети лампа за момента дори и да се закачи на диагностика няма как да се видят грешките, демек може да се види грешка само ако в момента свети въпросната лампа?
                            На картинката е оградена въпросната лампа но никъде не е описано какво точно означава само "мениджмънт на двигателя"
                            Колега, на мен ми се струва, че двигателя не ти е зацепен като хората и от там тръва целият проблем.
                            Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                              Това пък как става...отчита, че тръгва топъл антифриз към радиатора преди да е вдигнала 80-90 градуса ли? Иначе не се сещам как ще стане...
                              Това става защото разликите в температурите отчитани от различните датчици става много голяма и излиза от зададените граници, защото двигателя се затопля, а антифриза не и грешката е "Несъвместими показания датчици температура".
                              Колегата с бензинката да иде да му видят зацепването, някъде, дето са на ясно с това. Разбира се задължително диагностика.
                              Колегата с дизела да се насочи към проблем с геометрията на турбината. Разбира се също и диагностика.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X